Sunday 8 April 2012

Tua , muda ? Kitakan sama pakai kain kafan. :)

assalamualaikum...

Pergaulan dan kawan2.. mereka yang berumur. sekitar saya adalah mereka. skrg hari2 ku bergaul dgn mereka yang berumur. Matang,melawak,kemajuan,berkeluarga,bini,anak,kewangan,business,botak,bunchet,b'uban,misai tebal,janggut. Haha.. sedap ngat ngate org eh. Mcm2 ada. Smua da pgkat mak abah dah.. Tp tu la pggilan tu rase mcm kekok plak. Yang laki pggil 'abg'. tu xpe lg yg pmpuan da ptut pggil mak cik , nenek kne pggil 'akaq'?? ha.. geli mak... Rase kelu je lidah nak pggil akak. Nk iktkan lg berumur dari mak pun ade.. haha.. gelak dlm hati jer la.. Mula2 tu tersenyum simpul aku bile 'akaq2' ni mmbahasakan diri depa akak dgn aku. wallawei.. rase nak guling2 je depan depa. hahaha... Suka aku kalau g hq.. mlayan mak cik2.. ops. akaq2. Ade je mnde nak di usik. x lgsung m'erat kan silaturrahim org kate. haii bkwan dgn akaq2 la plak skng ni. gosip2 la kan.. haha.. paparazzi. leh geng ngn mama juwie. jd reporter urtv. hahahaha... meletops nyah!! mane akaq2 hok mulot lincah tu best. bagai menaip typewriter tanpa henti. Trrrrrtttt.... macam  mesin bertih jagung pun ade jgk. non - stop. operator x gtu.  meriah ofis. tp dorg pun smua okey. nak b'urusan pn sng.. cuma ade jgk la 1 org 2 yg straight dlm keje. hahaha... aku kne sound anta baucer x stapler. padan muka amin! gaga..  alah.. first time kot. blaja dr kslapan la.. (ayat bckup diri).. kalut la. da ramai sgt yg kirim. mcm posto la plak. turun naik tangga. mndanya ramai sgt akaq2. muka knal tp name x igt. hee.. malu jgk kdang2 asyik tnye reception jer. haha.. xpe nxt wk g lg.. nt fmly day lg knal.. tggu kau akaq2 fmly day. aku baling tepong atas kpale.

No comments:

Post a Comment