Friday 6 April 2012

tak tulus.

Assalamualaikum.

masalah. sentiasa datang x di undang. orang kata la setiap masalah ada jalan penyelesaian. kembali kepada asasnya pasti dikenalpasti punca permasalahan. semuanya akan kembali seperti biasa jika tulus dan telus. tapi arini aku bkn nk story definisi masalah. ape yang aku tulis ni ngarot ntah ape2. aku nak tulis kt diary tulisan burok. hal keje xpe la. hal ehwal peribadi ni xsyok tulis dlm diary. x sedap mata nak mmbaca. haha. even kalau aku da xde nt pun umum yg bleh bace. the aim blog ni mmg utk xpress ape yg aku rase. bkn nk jd celebrty blogger cm  fatin tuh.. even sape2 yang trase dgn blog ni im sory directly. ape yang tertulis luahan hati sikap sebenar diri ini. kalau x perfect sory. saya bukan maksum. kalau sebaris ayat terasa di sakiti hilangkan link blog saye dlm fikiran anda.. xpun remove je tp jgn smpai hilang ingatan plak.. hee.. bukan senang nak puaskan hati semua orang.. ni lah sikap kau amin!!
5 hari x on9. tp hari ni aku rase mcm mnyesal on9. knapa gatal2 tgn g on9tah. ntah la nasib.  oh sbb ade bb. kalau xde time ni msti ngah santai2 mkn grg pisang panas. hoo melecor. alhamdulillah.. skrg ni xde bb pun ade job lain nk buat. membaca. huuih. macam rajen sgt! tp tu la knyataan. dr duk saje xde bnda actly ade jgk. 'indahnya hidup bersyariat' - ismail kamus. 308 m.s manager bg.. huu... sejak bila pndai bace ilmiah cmni neh.. alhamdulillah moga inilah petunjuk...alkisahnya mggu lepas tgh syok dok wat keja cik lan hulur kt meja aku. 'amin pasal awak baru masuk islam awak ambik ni' die gelak2 pastu trus masuk bilik ... eh. tgamam aku. tibe2 je org tua ni. ape motif neh? xde ribut taufan. rase2 xde request ape2 pun. ah ape2 je la.. die segan nak bace kot tu  bg aku. haha.. tq manager. frst skali aku tgk hrga, rm 55.(mimik muka : sambil mengangkat kening. ) tgk kulit cam mnarik. sejuk mata mmndang.. aiceh.. haha..  tgk tajuk pun ada daya penarik. nak bukak dalam seal lg. rase syg nak bukak pun ade. simpan2. punya la lame simpan. malam kelmarin tu pas isyak baru aku bukak. menarik siap bergambar.. complete dunia akhirat. belek2 2,3 muka huh byk lg aku xtau rupany.. jahilnya aku.. bismillah... bermulanya bab 1.. syariat kelahiran... ade pic wanita bertudung ngn baby tgh gomol2.. haha... mlm tu xdan habis bab 1.. setan da bgayut kt mata.. menguap, tutup lampu, biarkan lagu di laptop mendodoikan aku smpai flat btry. haha. bace doa. amin ya rabb alamin. di minda , continue with dream.. dream.. dream..

No comments:

Post a Comment