Saturday 14 April 2012

selamat tinggal.....

assalamualaikum...

  Fafurite... ape tu? lain mcm je bunyinyer.... haa.. vocab baru ni.. take note2.. haha... omputih kate favourite , kita kate kegemaran, indon blah jawa kate fafurite. gagaga... first time dgr pronouns ni gelak tbahak2 jgk la... pelik beno bunyinye.. Bila sebut fafurite/favourite or kegemaran ni automatik kite pk sesuatu yang kite suka. Slalu suke. Suke sgt2 dn sgt2 suka. Kekerapan tak terhingga. Tiada had. Overdose. Bila da overdose mmg KOMPOM la memudaratkan.
  Wooii fafurite aku memudaratkan rupanya!!
Terbaca artikel tea tarik boleh menyebabkan stroke. Tea tarik tidak sesuai di minum pada waktu malam kerana susu tadi akan bertukar menjadi lemak apabila kita tidur. Ada aku kesah?? Masa baca ni mmg x kesah... Anggap aorta kononnya....

 Sehinggalah......

14/4/2012. Pertama cmplx. Lunch time. Aku order tea tarik. Rase segan pun ade jgk. Major order air buah aku je tea tarik. Hish jd phatian jap. Buat tidak jer la. Ingtkan abis smpai kt ctu jer.. Tak habis lg rupenyer. Terbuka la mulut hamba allah ni.. Katanya ade anak branak die da kne stroke sebab tagih tea tarik ni la. Alamak. Means btul la dlm artikel tu. Sambil minum aku pun m'iyakan jer la. Nak wat cmne minum jer la. Air da smpai xkn na cncel plak. Kl beb phm2 je la rege cmne. Mungkin kali terakhir aku minum untk hari ini. Ha2. NsyALLAH.. Untuk akan datang skali.. Nampknya kembali kpd tea o ais la yerk. Tak rare da la...




tiada lagi.. 

'dey! tea tarik onne.. '

No comments:

Post a Comment