Wednesday 7 March 2012

xtau nak tulis title.

assalamualaikum.

7.3.2012. org ladang ske kalau 7hb. pasal deme dpt gaji. so aku lpas ni 7hb la baru dpt gaji. ok. skng ni story aku more tu kerja lah. sbbnye rutin aku keje,blik,on9,tdo then stersnya. tp esok lain sket. 5.30 da kne bgun. esok pg ade meeting hq kt kntan. kne redah lg. xpe. xdahal. arini pkrja aku sorg kne anta blik endon. medical sgkut. suspect TB. sory aku pun xleh nak tlg. aku pun makn gaji jgk. rezki ko x lame kot kt cni. sabaq na.. cash flow,margin kasar,jurnal,lejar. welcome back. selamat bertemu kembali. jumpa lg kita yerk. cash flow yg pling aku syg. kau akan menyusahkan aku. tp xpe.. gve me time. aku try utk phm isi hati ko.. okeh.. lembu x masuk lg aku da bz kt ofis. kalau lembu da masuk nt xtau la. Allah je yg tau.. tp baru rase nikmat penyelia. mmg rase lain la. service terbaek. alhamdulillah la rezki anak2.. rezki anak tekak aku.. esok,  present layout office,tapak autoseal, skali ngn anggaran kasar. pastura pnye jadual mntainnce. then bile boley strt potng. hahahaha..... sume aku hntam ikut kpale otak aku jer........ tp aku refer dr die x komen plak. angguk2 kpale jer. jgn esok die ntam aku dlm mtng sdh. tp rase x kot. die ok. slow motion pnye org. SKEM. tp aku slalu igt something la weh.. asal ar.. asal ek? ek ek ek.. confius aku.. nt lau tau story aku ek. ek ek. arini pnuh ofis. ndon ambik gaji... 1 ofis mcm2 bau ade... hahaha... sabo je le.. kite ni pun bkn wangi sgt nak kate kt org. tp btul la beb keje ldg. xdahal la. skng ni cmne aku nk claim elaun pkaian. mane aku nak rembat resit ni wat claim. sape nak bg 3 rat do. tu lau g trip pun jd. care gak an. tp tggu2.. satu2.. jgn gelabah. nak trip tggu lml dulu... heee...... :) .... indah. xcited. tak saba. moga2.. amin... baru r care. lone ranger. tu baru nikmat donia. xrase lg baru brangan je da rase nikmat die. hahaha.. brangan.. tp xmustahil jd knytaan. usaha kne ade. plan kne cantik. tp kalau mmg da xde rezki redho je la. bkn mendambha redho ilahi mcm si anim kurian tu.. hahaha... mampus aku. xpe die pun tau habit aku. oh nxt wk cuti skola la beb.. tp aku cuti wkend jer. jln2 cari pasal.. jln2 cari mkn.. itu yang terbaek.. syok r si qi jd hos jjcm. mkn tmpt rare. x mewah tp care r. aku nak cmtu. xpe la aku lyan jjcm pun da syok. lg 1 neh warung kita. pun lyn gak. yg ni lg vintage. syok r jgn lyan tv show lau yg trip2 ni. tggu la bonus thn dpan blh g trip pulau. jd mat saleh sket bejemur tp pntai. hoooo.... gile ah.. baring2 pkai wayfarer... perhhh...  rase omputih abis. hahaha... impian kan.. tp aku ade jgk 'impian tak punyai kepakaran' :) .. xde sape yg trus pakar kalau x blaja. an? an an... untung ade kau blog... x bosan sgt aku. ley gak xpress karya karut2 aku. ape yg tlintas sme aku tulis. ops. taip. ikut ske aku je nak taip. ape2 je yg aku rase nak taip. aku nak koya,luah isi ht,xpuas hati,bahan org, angan2,minat, blake la. time bhgia ,bhgia la story. time xleh bla ayat ntah pape aku taip. tp aku x kesah pun sme tu. sbb aku je yg phm. - aku ske tlis blog-

No comments:

Post a Comment