Friday 30 March 2012

ada mata melihat. tgk jer la..

assalamualaikum...

rndu blog. kerja dan seterusnya. xpenat tp letih.. xbpeluh tp ngntok.. mata mcm ada gam bak kata rangga. huuih.. bosan dok opis bak hang. nak masuk ladang? boring asyik tgk bdk mnebas jer. nak mnebas skali xbleh. nt kna sound plak. stuff xboleh buat krja dgn indon ktnya. haaihh.. nak bezakan la sgt. nt dlm kubor same jer kot. job luar naik kete skali dgn manager pun x boleh, g.m dok usya ktenye. huuh! letih cmni. berprotokol la sgt. igt india ke ade kasta2 nie. yelah saye baru kan.. xtau lg. mmg baru. dlm ofis hnya mampu melihat,tersengih,buat2 layan borak + layan jer la rentak depa. Depa maju. Aku kolot. kot. hee.. mmg pun. lantak lah. ari2 suma borak pasal ,fon,mncing laut,kereta,accsries keta,bowling,bli bola bowling,skill bowling.. lg2 plak ade game bowling kt gnting t.. lg la parok deme.  huuu.. hantuk ngn bola bowling bru tau. borak time perking  dpn meja aku.. hmm.. lyan jer la.. buat org sronok.. aku je yg x main bowling kt ctu. yang lain sme kaki. da la aku sorg jer pkai moto yg lain sme bwk kete. asyik kne perli jer bile nak kuar kete baru... haii.. bikin gua hot jer.. tggu kau aku bwk wira antik aku tu nt. 1 ofis pkai galaxy wa ckp lu! aku sorg jer pkai fon bese . blackcherry plak tuh. gile ah. ptg2 sme dok tyang fon dpan meja aku. main game. siap perli plak tu. siot... pkai fon mahal pun tp kt ofis xde line.. hahaha.. xpe la.. rezki deme.. rezki aku xtau la cmne.. kalau ade alhamdulillah.. kerja keras. keras mcm batu.

No comments:

Post a Comment