Monday 5 March 2012

hmmm...

blog, ade masalah ko la tmpat aku nak story. hapy ke sedih ke ape2 je la ko je aku bukak, aku taip. thnks pd yg membuatkn aku terjebak ke lembah blog nie. aku penat.  keje xde sgt. boring duk office. pg masuk ladang tgk pastura,bull park. kenal2 ngn pkrja ladang. introduce diri. aku paling muda. balik ofis. study data,rekod,akaun. huh. im zero. akaun? im just follow je la. bnda baru. luar dr bidang. alhamdulillah aku dpt peluang semua ni. lunch. alhmdulillah rezki murah ade hamba allah tlg byrkan. zohor. surau xde?? dalam bilik msyuarat pun jd la.. esok remember kne bwk kain plekat. mrayap tgk kwsan ofis, rumah pkrja. borak2 ngn stuff. la.. borak mcm da lame knal. rupanye mandor ladang tu org kg koi.  then masuk ofis blik. bosan. kemas2 meja,laci. lap2 printer,fail. da siap. aku xtau lg nak watpe. bukak laptop ah. lyan lagu. tp slow jer la. ofis pun diam jer. sgan la nak bukak kuat2. asyik lagu yg same jer. nak wat cmne da tu mmg fvrite. lyan vdeo dslr. study fnction kononnye. boleyla. tgk jam dah 4.40. baik asar dulu. blik rumah xyah dah. kan? kot2 la habis umur otw blik rumah sape tau. asar x lg. haa.. ape nak jwb nt. siap2 smpan ape yg ptut. cik bob pesan ngn aku laci kne knci. lau x abis brg kne remb. kunci , pkai jaket , pnchcrd , chow. ptg2 pun pnas. cuaca x mnntu. g bnk. katenye gaji aku nk masuk rini. HAMPA! x masuk lg. hmm.. xpe sabar je la. ah aku bkn nk guna duit sgt pun. saje je buat2 sdap hati kalau2 duit da masuk. baru syok nak brangan. kan.. balik rumah je prut lapa ni. bukak pintu je che puan asiah 3 branak tgh mkn. aku pun ape lg. cedok la wei.... lapa kot. aku pun borak ngn along , 'long cnfirm hjung thun kuar vspa baru' . then mak ckp ' baru keje da brangan' . nah kau. gitu je kne smash. ala mak xpe la anak mak nak plan awal2. hee.. siap mkn on9. then.... continue. maghrib2. asmkm.

No comments:

Post a Comment