Saturday 10 December 2011

sabturday

pagi yang gelap kini sudah terang... lalala.... mmg la terang aku bgun kul 7 hari ni.. subuh gajah bak kate mak.. :)
smalam pas mghrib ttdo kot.. baru je mntelaah mate da ngntuk.. setan bgayut ke hape?? ttup buku.. kita tdo!! bAdan letih kot.. siang byk job.. haha.. buat2 busy..
sblum midnite mr boroi call... cam bese la.. duk carut mnde ntah ngan die... haha.. 'ringan2' kate nye.. haha.. vodoh.. da tjage pyah da la mate nk lelap.. bilik da gelap.. tp dngar suara sumbang nga borak2.. haha.. laju jer aku bngun.. nak join.. si pezal ngn ayub x tdo lg.. bubabububa borak... skali t'sebut mr rare.. die xde kt katil?? da pkul 12 kot! mane die? mrajuk ker? lari blik rumah? ke join askar jge smpadan? hahaha.. pg on9 x blik2 lg.. ape lg.. TERJAH!!  oo.. die duk on9 kt kelas rupenyer.. then tlg la buat blog ke die.. mklumla penyair jalanan sepi kan... haha.. hope lpas ni dpt la die mengekspresskn karya2 nurkilannya di sukatbudu.blogspt.. haha.. rare web die.. sprti orgnye.... :)
back to the aim, pg ni fon aku berdering lg.. cam bese la kejut org.. haha.. cam warden da.. ade outing g jitra.. tp aku xde feel lgsg nk outing. haha.. blgak! bkn lah.. arini ade clas.. paper nak kne sign dr.. tggu pnya tggu haram.. koordnator dtg lmbat.. dktr dtg ptg.. xpe la aku prepare ape yg ptut.. cop2 dulu.. depa duk sibok2 booked que tp aku yg cop dulu.. haha.. sory mates.. siapalah aku jika m'gunakan sistem giliran.. aku yang asing.. cehh!! hihihi... pui! 'geli mak dgr tau'... gagaga...
lunch arini sedap jgk lauk kan... alhmdlilah.. tp lau ade smbal blacan lg best.. nape la kt cni pyah sgt nk wat smbl blacan.. haih.. mengeluh aku.. bkn x bsyukr ape yg ade tp trase nikmatnye jika b'cicahkan sambal blacan... marvellous dlm bhsa koyanye.. pas zohor basuh KDB.. smpai meghelip aku sental bak hang! siap wax lg.. besi aku dulu pun x smpai cmni.. untung kau KDB. ptg clas sign ngn dr.. settle keje blik.. prtnership ajak g ambik duit.. jom..
bru smpai kdai gntng rmbut.. 2 msg rcvd.. nape x ckp awl2.. da 2x cmni.. rase brsalah aku. nmpak cam aku ni kdekut sgt.. pdahal tlg jge hrta org je kot..  hmmm... bkn sng nk puaskn hati smua org.. baru blaja lg. sory geng.

wassalam..

No comments:

Post a Comment