Tuesday 6 December 2011

alhamdulillah.. senyum.. senyap..

assalamualaikum w.b.t...

syukur alhamdulillah....

masih lagi mampu meneruskan hidup dengan izinNYA.. semakin hari semakin baik.. kembali pulih... omputih kabo so far so good.. something like that la bak kate sorg mamat yang poyo ni.. haha.. mamat yang di gelar boroi dalam hidupku.. jodoh,ajal pertemuan di tangan tuhan.. xtau mcm mane la aku bley baik dgn die nie.. keakraban mcm adik bradik... sblum ni taste die sme yg jambu2 jer.. tp aku ni bragas.. haha.. die la yg bg title tu.. mgkin sebab muka aku yg bragas, prangai pun boleh tahan jgak, mulut ske cakap lepas... xde la lau nak jage2 hati org nie.   kiki..x syg mulut tul.... da stahun kenal..  aku di gelar 'bragas'...bkn sume dpt title ni beb.. kre btuah gak la aku ni...hahaha.. xpe la bia muka pecah tapi hati mau ikhlas.. hee.. koya2..


Tibe2 ptg ni jauh langkah aku.. tnpa di rancang.. ptg ni dpt jgk lepak ngn bdk meow2 tu.. sian ke die lame benor da ngajok lepaknye tp xde rzki sblum ni.... sory sis... harini dpt jgk lepak wlaupun skejap.. tp yg sorg lg si nuyoon plak xde.. baru nak bahan.. haha...

Baru smalam tgk cite 'cun'.. layan gak.. nvironment kt bendang.. huuu.. mmg rare.. story die pun tangkap jgk la.. keikhlasan.. tersentap jgk la aku tgk.. ptg2 hari plak tu.. rase syahdu jer... ikutkan hati rase nak g bendang jer.. tgk matahari tbenam... apakan daya aku ptah kaki...
Allah tu maha kaye.. syukur alhmdulillah.. tnpa di rancang,.. ape yang ade dala kotak fikiran smalam mnjadi knytaan.. dpt tgk sunset view..huu... tenang... thnks bro.. btw di sini saya lampirkan sekali gambar rajah yer sbg bahan bukti.. haha....

                                                                      Rajah 1

dah lepas hajat.. alhmdulillah... lapang dada.. pasni xtau la bile lg dpt cmni.. mase aku smpai ni pun mmg da senja.. dan snap 1,2 kping... hehe.. antu gambo..
Tergelincirnya matahari mnunjukkan telah masuk wktu mgrib... berkumandang la azan...
plan sterusnyanak cari msjid dulu then rumah sahabat akrab ku.. mrangkap adik kepada mamat boroi td.. haha.. atas moto pun boleh gado mulutn ngn die.. yang aku ni ckp kt die 'xcited ke nk nk tgk itik? saba2 ea'... xcited sgt smpai salah masuk hiway mamat ni.. ade ke nk g alor star selatan die bahan nak pegi ke jitra.. adoyai... bro2.. lu nak bahan gua tp lu yang kne.. gagaga....
selesai mghrib g la rumah mas rangga... msjid dgn rumah die dkat je.. dpan rumah... da smpai rumah die x kekok sgt la pasai da bese g.. knal sgt da ngn fmly die.. topik perbualan smua bab prtanian... kne la dgn bro boroi aku tu.. kuey la lembu la ikan la sme kluar.. topik vespa pun ade jgk.. haih.. haha.. miss u purple. tujuan utama dtg ni saje nk bg support mas rngga pasai die nak g ntrview v.a esok.. hope die brjaya la ntrview esok.. amin ya rabb.. cite2 die dr kecik katenye... nak pkai baju ade lambang 'V'.. V for what? vespa? vincci? hee.. veterinar la kan.. bongok jgk ka ni min. as a friend mmpu bg moral support je.. gd luck mates.. rezki murah kot mlm ni.. fmly die ajak mkn ssame.. smbal blcan,telur masin,kcang botol mnjadi sasaranku..huuu... alhmdlilah knyang... 2x tmbah.. ye la tuan sruh tmbah xkn nak tolak.. blaja2 jge hati org..
dlm pkul 9 cm tu la minta diri.. mak die ajak tdo ctu.. soh teman die g nterview sok.. tp x la mak cik.. sye dtg selai spinggang jer ni.. musafir.. haha.. otw nk blik masuk bndar jap.. skali nah!! tudia!! BUNDLE!!! lame aku x nyelam weh... tnpa bfikir pnjang jari ku memetik signal switch ke kiri.. lup lap lup lap lampu berkelip... hehe.. aku ktawa kecil depan kedai tu.. rare shal brg die.. haha.. aku da rmbang mata dah.. pnantian slame ni b'akhir.. dpt jgk ape yg aku cari slame ni.. huuuu.. suke jgk la.. haha... thnx bro.. 3 skali bli.. aku,bro,dgn adik pmpuan die.. puas hati... td rase lapar hilang trus bile g nyelAm..
last station , stadium.. jalan2 cari pasal.. byk bundle kasut... ok la brg die tp xde yg bknan... mane x da dpt brg lain td.. x endah sgt la ke kasut...  jazz hijau aku  tu lg rare.. wlapun murah tp rare bg aku. haha.. skali lg aku m'koyakan diri ku...

uit.. da kul 2.. isyak x lg..  hari yg menggembirakan... syukur alhamdilah....



                                                                                 Rajah 2

wassalam..

No comments:

Post a Comment