Thursday 8 December 2011

rodong -rodong..

assalamualaikum...

hari  hari terakhir ku di kampus... menghitung hari je ni... sedih nak tggal roomate aku.. tiap2 hari bgelak.. ade je mndenye... mngsa utamanye xlain xbkn la.. 'mr rare' kite.. abey haffiezze name fbnye.. hahaha..org tua2.. sian ko kne bahan je ngn bbudak ni.. tu la ko wat hal sokmo.. org duk diam ko kaco.. da la pkai boxer kale mcm org muda.. b'urat plak tu.. haha.. kdang2 sian jgk aku tgk ko bey.. tp ko mmg rare r.. dr atas smpai bwah.. dgn rmbut ala2 african.. bagaikan ombak buatan di sunway lagoon... haha..  tp tq bey slalu gunting rmbut aku.. ngn ko sng blnje suria 2 btg settle.. lau g kedai xdpt rege cm tu...
haih.. mcm2 krenah roomate aku.. ade yg sorg ni lg best.. keje die asyik nak tdo jer.. nak bgun punye la beliat.. alarm phone psang tp die nye xbgun2.. org lain plak yg bgun dgr alarm die.. da jd rutin da pg2 gadis die msj aku soh gerak kan die... haha.. lawak pun ade.. xpe la amal kbjikan tuk kwan2.. duk cni time t.hari jer msti t'igt gorng pisang mak long.. partner ngetea aku faizal la.. t.hari jer m'gagau cari moto nk g ngetea.. bese moto abu la yg jd mngsa.. ngn abu snang, time die pkai moto die xksah.. tq bu.. goreng psang mk long mmg rare r.. kne plak tea ais die.. huu.. cuaca pnas kne ais mmg lyan.. bkn ais ' batu ' eh.. ais kiub.. x main kte mnde2 gtu..
sejak 2 mnjak ni nape la aku kuat sgt mkn.. senang hati kot.. syukur alhmdlilah.. di beri ktenangan.. lepas mkan, mkan lg.. pastu kang mkan lg.. perut pun da bunchet! haha.. tp mntain lg.. nikmat tuhan bg.. tp nabi da pesan makan jika lapar & jadikan tidurmu sbg solat....  hmm... nafsu aku.. x mmpu nak kawal..
mlam2 sblum tdo wajib utk aku lyan adamaya.. lyan.. tersurat dan tersirat.. trase aku tgk cite tu.. hahaha.. sronok2.. tp tu la bnda yg sronok ni x kekal lame.. mngkin ade hikmahnye... byk lg yg prlu blajar dlm hdup ni.. nasib la bnda2 yg x diingin b'laku saat2 da nak abis sem.. huu.. kalau x cmne la aku redah... thnk about future.. ape la aku nk keje pasni.. hope rezki aku kt muadzam jer la.. mlas la nak keje luar.. ade rezki dip aku pegi.. sblum tu kne keje kuat.. byk mnde aku nak bli neh.. tp vespa stop dulu la.. tggu da stabil baru on.. skrg ni aku nak 1 bnda ni jer.. moga2 t'capai.. amin ya rabb.. xpe la lmbat sket pun.. biar mhal skali xpe.. jnji puas hati.. biar lusuh tp origin.. biar buruk tapi
suci.. biar org buat kt kite tp jgn kite buat kt org.. hahaha.. ade mksud tu... tu pesan mak.. i'm always remember that... tp aku slalu jgk wat kt org.. sory kgkwan... :) maaf...



wassalam...

2 comments:

  1. hai,.assalamualaikum...
    da tgok topik 2...tergelak jgak..haha..
    thanx yer abg amin tlg iqa kjut kan my boy...huhu..
    salam

    ReplyDelete
  2. wksalam... aik alamak... hehehe... blog ni tempat berkongsi....

    ReplyDelete