Tuesday 17 July 2012

eeee... grrrr....

assalamualaikum..

JJCM. Jalan-jalan cari makan.. yg ni biase dgr kn. ni kire top list fv show aku la. dari hos maria t.sabri sampai la ni qi a.k.a madu aku. madu aku? yela die kn tgh hot ngn yuna. yuna plak mlm2 dok tweet2 dgn aku.back to jjcm aku suke kalau die introduce mkanan pelik,unik2,rare2. kalau  dapat rasa,jamah,makan,sedap2,lazat2,pelik2 ni kn best.. tp semuak ke lazat2 yg dorg makan? xpun hos buat2 lazat je. part yg x lazat tu editor da edit sblum show on kt tv. haha.. spekulasi aku.
JalanJalanCariMakan punya hal...

JalanJalanCuciMata... ha yg ni xde release kt mane2 tv dlm mlysia stakat ni.

mula2 saje nak jalan2... cucimata bhgian dalaman. mmg cuci mata betollah... wkend kan.. besela rmai gadis2 dan jaka2 menghot kan diri masing kt mall.. tp tgh bulan kan.. nk mengeshop pun rase lemau jer.. tapi layan je lah kawan2 punya hal... x semena, eh2 rase nak masuk plak lot ni.

WAAUU!!!! polarised RB2132 siak!!!! nak3!!!! tp xmampu lagi... hmm.. amoi tu offer plak bg test.. test2.. haih.. sedap2,selesa. mmg beza lah dgn hak replica neh. brg ory kot. terbakor rase. belek2 harga RM970.. mak oi!! tokey balak mampu la kot. padan jual kayu balak sbatang jd dah... haaihh... da kne penyakit kan.. sampai ke harini duk tringat lg..

 td bored tggu bos lame sgt lagi skali aku g usha... hehe.. eee gram aku tgk dlm cermin. kualiti.

No comments:

Post a Comment